Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 stycznia 2012

Fashion Jewellery

Jakoś się leniłam ostatnio w kwestii robienia zdjęć ubranek, których mi ciągle i nieustannie przybywa,ale za to obfotkałam parę błyskotek, które  przytachałam do domu w ostatnich 2 tygodniach.Taka ze mnie sroka!
No i mój maluch prawdę mówiąc tak rozrabia, że nie nadążam z robieniem zdjęć, albo jak już zrobię, to nie mam kiedy je puścić w sieć, za co wszystkich serdecznie przepraszam!
Я как-то последнее время немного ленилась и фотографий новых одёжек, которых появляется как обычно всё больше и больше, я конечно же не сделала. За то обфотографировала пару безделушек, которые я, как сорока, попритаскивала домой за последние недели две! Мой малыш немного шалит и, чесно говоря, со временем, чтоб делать фотки,  а потом ещё пускать их в сеть, у меня  поэтому не особоб,- за это прошу прощения!









No i parę zdjęć ze spaceru z moim rozrabiaką. Piękna wiosna tej zimy!
И пара фоток с прогулки с моим трёхмесячным парнем. Красивая весна этой зимой!




5 minut spokoju puki mój mały dzikus nie krzyczy, a ja mogę w tym czasie w spokoju napić się swojej kawki siedząc na ławeczce i czytając ostatnią część mojego ukochanego Murakamiego. Tak mniej więcej sobie wyobrażałam macierzyństwo (że niby będę siedziała w spokojnie w parku i poczytywała książeczki... heeee ;-) ), ale takie momenty zdarzają się baaardzo sporadycznie (przynajmniej u mnie) i siedziec ot tak nie ma kiedy, a raczej jest samo bieganie!
5 миут спокойствия пока мой дикарёныш не кричит, а я могу в спокойствии выпить свой кофе сидя на лавочке и читая последнюю часть моего любимого Мураками! Так более-менее я себе представляла материнство, но такие моменты, по крайней мере у меня, редкость, и сидеть вот так не приходится, только в основном бегать!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz