Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 stycznia 2012

Sweets

Oto jeden prezentów od mężusia- uwielbiane przeze mnie Chloe! Zakochałam się w tym zapachu jakieś 3 lata temu od pierwszego powąchania i od tamtego czasu nie rozstaję się z nimi. Są to jedne z zestawu kilku perfum, których kupno odnawiam regularnie!
Это один из падарков от моего мужа - обожаемые мною Chloe! Я влюбилась в этот запах с первого раза какие-то 3 года назад и с того времени я с ним не расстоюсь.






 Para fotek ze spaceru z moim maleństwem w te nieliczne chwile, kiedy mogę się zatrzymać, a on w tym czasie nie krzyczy jak dzikus ;-)
Пара фотографий с прогулки с моим малышем,которые удалось сделать в те редкие мгновения, когда мой маленький спит, а не кричит как дикарёныш!

A do tych kieliszków ciągle wzdycham! Uwielbiam kolorowy kryształ, a niestety w swojej domowej kolekcji mam tylko kilka :-(
А на эти рюмочки я всё время поглядываю и вздыхаю! Ох как бы хотелось! Обожаю разноцветный хрусталь, a к сожалентю в моей домашней коллекции такого пока имеется немного :-(
No i tytułowe słodycze! Jak zobaczyłam te błyszczyki, to nie mogłam się powstrzymać przed kupnem tylko jednego- musiałam chwycić kilka, tak cudownie słodko i ponętnie wyglądają! A na ustach smakują słodko,ale oko cieszą moim zdaniem jeszcze bardziej! Mniam- Mniam!
 Ну и сладости с названия поста ... Как я только увидела эти блески для губ, то не могла удержатся, чтоб не купить- так эти прелести вкусно выглядели! На губах они сладенькие, но купить я их решила (и притом не один) в основном из-за их вкусного вида! Ням- Ням!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz