Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 stycznia 2012

Flash Mob ... Brown

Wczoraj przeglądając ulubione blogi natknęłam się na propozycję uczęstnictwa w blogowym kolorystycznym flashmob'iehttp://lililoveme.livejournal.com/8073.html Polegało to na tym, że ta osoba z blogu, na który zajrzałam- zadała mi kolor i miałam znaleźć w domu jak najwięcej rzeczy odpowiadających temu kolorowi i je obfotografować. Więc zapraszam do oglądania tego,co akurat mi się napatoczyło na aparat i do przyłączenia się do tego wariactwa! Chętnie zadam jakiś kolor!

Вчера просматривая любимые блоги наткнулась на предложение поучаствовать в цветовом флешмобе http://lililoveme.livejournal.com/8073.хтмл . Выглядело это так, что мне задали определённый цвет- КОРИЧНЕВЫЙ и надо было найти как можно больше вещей вокруг себя этого цвета и их сфотографировато. Так что побегала я вчера по дому с аппаратом и смотрите что получилось. Приглашаю присоединится к флешмобу! С удовольствием задам цвет!


Oczywiście, że biec i się przebierać we wszystkie ciuchy, które posiadam w tym kolorze mnie się oczywiście nie chciało! Więc trochę pogrzebałam w zdjęciowych archiwach i oto, co wygrzebałam!

Конечно же бежать и переодеваться во все одёжки этого цвета, которые у меня есть, я не стала! Hемного поискав в моих фото-aрхивах вот-  что удалось наскребсти !






Zapraszam do zabawy! Chętnie zadam jakiś kolor!
Приглашаю присоединится к флешмобу! С удовольствием задам цвет!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz