Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Weekend'owo

Witam wszystkich podglądaczy!
 Dziś pokażę parę migawek z mojego weekendowego wyjazdu do Mönchengladbach. Miasto dość egzotyczne jak na Niemcy, widać,że ludzie raczej stąd uciekają, a jedyne, co zostaje, to - sklepy sieciowe i liczne pozamykane restauracje, kluby, pub'y.



Ale i w tak dziwnym miejscu trafiłam na coś, co mnie,jako nałogowego zakupowicza wciągnęło na długo i chyba do tego miejsca jeszcze nie raz powrócę. Jest to sklep z przeróóóóżnymi drobiazgami dla domu. Spędziłam tam prawie godzinę, mimo iż nie należę do osób, które godzinami siedzą w sklepach, a raczej biegiem,to tu chciałam zobaczyć i dotknąć każdy jeden drobiazg. Jak się okazuje- jest to sklepik należący do całej sieci i w moim sąsiedztwie takich nie brakuje!Hura!







Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz