Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 31 stycznia 2012

Czasem |Słońce, Czasem Deszcz ... Sometimes Laughter, Sometimes Tears

U mnie dużo się działo ostatnio i w związku z tym nastąpiło parę zmian. Mój mężuś zdał bardzo ważny egzamin, a co za tym miało nastąpić - nowa praca w nowym miejscu i na nowym stanowisku, no i perspektywa przeprowadzki w bliższej bądź dalszej przyszłości. Jest mi teraz ogromnie smutno, bo właśnie wyjechał ( z samego rana musi być w klinice oddalonej o jakieś 100km, a niestety rano są straszne korki) , więc zanosi się na to, że na razie będziemy weekendowym małżeństwem... no chyba, że nie będę sobie radzić albo będę tak tęsknić, że będę pakowała mojego małego Robaczka do autka i będę jechała do mojego ukochanego.
Oto kilka zdjęć z zeszłego tygodnia. Pogoda jest jak mój nastrój -u mnie czasem radość, czasem łzy ( jak dziś), a w pogodzie - czasem słońce, czasem deszcz... a czasem przymrozek.






                                              Na mnie: legginsy, beret, komin - H&M
                                                             walonki - Primark
                                                             sweter - e-bay.com
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mojego bloga i będę ogromnie wdzięczna o pozostawienie jakichś komentarzy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz