Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 grudnia 2011

Shopping Tour 19 Dec.

Huraaa! wreszcie się zaczął sezon przecen i wyprzedaży! więc co innego wczoraj mogłam zrobić jak nie pójść na zakupy..? ;-) oczywiście obkupiliśmy się z moim ukochanym po uszy,znaczy ja to może trochę mniej, ale bawiłam się jak zwykle cudownie!
Урааа! Снова начался сезон скидок и распродажей! Как же я по другому могла поступить..?- конечо же я пошла и конечо же накупилась...но я правда чуть поменьше чем мой любимый, за то радости-то сколько!!!



mam na sobie / на мне: Leather jacket - Vila
                                     Scarf - H&M
                                     Skirt - Zara
                                     Gloves  - Wittchen
                                     Shoes - Cafe Moda
                                     Leather bag - vintage


Pokazuję,co kupiłam / показываю,что купила:
 Jeden taki kocyk wzięliśmy dla siebie, bo od dawna o takim marzyłam,wię dołączył do mojej ciągle rosnącej kolekcji, 2gi tak sam z podusiami dla znajomych pod choinkę i 3ci razem ze świeczkami dla dziewczyny mojego bro też na prezent świąteczny.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz